Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen 2021

Společnost Facebook mění název na Meta

Na konferenci Connect 2021 oznámil Facebook nový název firmy. Ten více odpovídá další fázi digitálního vývoje, kterému se chce společnost primárně věnovat. Z mateřské společnosti Facebook se nově stává Meta. Název sociální sítě zůstává beze změn.

https://newsfeed.cz/spolecnost-facebook-meni-nazev-na-meta/

Facebook zavede do Marketplace nové možnosti dopravy

Facebook pokračuje ve vývoji nástrojů pro e-commerce a tentokrát přidává nové možnosti dopravy na Marketplace. Tím rozšiřuje nabídku položek, které si tu lidé mohou pořídit, a podněcuje větší aktivitu v oblasti prodejů i nákupů na platformě.

https://newsfeed.cz/facebook-zavede-do-marketplace-nove-moznosti-dopravy/

Instagram přidá další nástroje pro značkový obsah

Instagram testuje nové možnosti pro partnerství tvůrců a značek. Nově ukáže nabídky spolupráce prostřednictvím zpráv, nabídne novou digitální výlohu a zavede reklamy značkového obsahu do Reels.

https://newsfeed.cz/instagram-prida-dalsi-nastroje-pro-znackovy-obsah/

Facebook chystá nové nástroje pro malé a střední firmy

Facebook připravuje několik nových nástrojů, které firmám usnadní navázat spojení se zákazníky a podpoří jejich propagaci na sociální síti. Chystá například novinky pro hovory, rezervace schůzek přístupné všem a řadu dalších.

https://newsfeed.cz/facebook-chysta-nove-nastroje-pro-male-a-stredni-firmy/

Instagram přidává nové analytické možnosti

Instagram přidává do přehledů nové metriky a údaje, které vám poskytnou více informací o výkonnosti vašeho obsahu. Dozvíte se například konkrétně, kdo se zajímá o váš obsah nebo jaký je celkový dosah vašich příspěvků. Analytické novinky chystá sociální síť i pro partnerství tvůrců a značek.

https://newsfeed.cz/instagram-pridava-nove-analyticke-moznosti/

Instagram Stories nabídnou delší videa a propojení s Reels

Instagram testuje dvě novinky, které korespondují s jeho snahou posunout se více směrem k video obsahu a maximalizovat zapojení uživatelů na sociální síti. Nově proto experimentuje s déle trvajícími videi ve Stories a zároveň uživatelům nabídne rychlé propojení na Reels videa.

https://newsfeed.cz/instagram-stories-nabidnou-delsi-videa-a-propojeni-s-reels/

Instagram umožní nahrávat fotky a videa z desktopu všem uživatelům

Instagram oficiálně spouští funkcionalitu pro zveřejňování obrázků a videí z desktopové verze platformy. Díky tomu správcům poskytne centralizovanější způsob, jak spravovat business profily na sociální síti. Novinka bude dostupná od 21. října.

https://newsfeed.cz/instagram-umozni-nahravat-fotky-a-videa-z-desktopu-vsem-uzivatelum/

Instagram umožní naplánovat live vysílání

Instagram přidává novou možnost naplánovat v aplikaci živé vysílání Instagram Live. V den vysílání pak uživatelé obdrží připomínku, že se váš přenos blíží. Druhou novinkou je pak trénink naživo.

https://newsfeed.cz/instagram-umozni-naplanovat-live-vysilani/

Instagram přidává Reels Ads do Marketing API

Facebook se snaží rozšířit používání reklam ve videích Reels, a proto toto umístění přidává i do svého Instagram Marketing API. Tím se platformám třetích stran zjednoduší vytváření reklamních kampaní zaměřených na krátké videoklipy.

https://newsfeed.cz/instagram-pridava-reels-ads-do-marketing-api/

Instagram testuje likes a vybrané publikum ve Stories

Do Stories na Instagramu brzy přibydou dvě novinky. První z nich nabízí novou možnost rychlé reakce na příběh, druhá pak umožní lépe vybrat uživatele, kteří mohou vidět váš obsah.

https://newsfeed.cz/instagram-testuje-likes-a-vybrane-publikum-ve-stories/

Instagram přestane používat značku IGTV

Instagram končí se samostatným používáním brandu IGTV. Platformu pro dlouhá videa sloučí s videi ve feedu do obecnějšího formátu. Nově ponesou jednoduše název Instagram Video. V souvislosti s tím se mění také název IGTV reklam.

https://newsfeed.cz/instagram-prestane-pouzivat-znacku-igtv/

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru