Novinky ze sociálních sítí květen 2024

Instagramové samolepky, Spotify pokus o navýšení platících uživatelů a nebo TikTok kopírující funkce – to váš čeká v našem článku, kde jsme vám, jako každý měsíc, shrnuli žhavé novinky ze světa sociálních sítí.

Spotify přidává limit na zobrazení textů písniček neplatícím uživatelům 

Spotify našlo nový způsob, jak přimět své neplatící uživatele, aby si koupili předplatné. Nově společnost zavedla měsíční limit na zobrazení textů skladeb.

Instagram testuje „Clear mode” 

Instagram testuje novou funkci nazvanou „Clear Mode“ pro svou platformu Reels. Tento režim, který se aktivuje dlouhým stisknutím, skryje popis a tlačítka uživatelského rozhraní, čímž se dosáhne přehlednějšího zobrazení. Tato funkce je podobná možnosti „Clear Display“ na TikToku.

Twitch spustil nový feed podobný TikToku

Nový kanál umožňuje divákům procházet kousky obsahu a objevovat nové streamery. Oficiální spuštění následuje po dřívějších testech kanálu, které Twitch zahájil v srpnu 2023.

Universal Music Group a TikTok uzavřeli novou dohodu 

Universal Music Group, světová jednička v oblasti hudební zábavy, a TikTok oznámily novou multidimenzionální licenční dohodu, která přinese globální rodině umělců, autorů a vydavatelství UMG významné výhody v oboru a vrátí jejich hudbu více než miliardové globální komunitě TikTok.

TikTok přidává nové premium umístění reklamy pro inzerenty 

TikTok oznámil aktualizaci své možnosti prémiového umístění reklamy, přičemž značky využívající špičkové reklamy „Pulse“ nyní budou mít k dispozici více obsahu vydavatelů, vedle kterého mohou umístit své reklamy.   

Nabídka Pulse od TikToku umožňuje velkým značkám maximalizovat umístění reklamy v aplikaci tím, že zajistí, aby se jejich reklamy zobrazovaly vedle nejoblíbenějšího obsahu od prémiových vydavatelů a tvůrců.

Nové samolepky na Instagram Stories 

Instagram spouští nové samolepky ve Stories, které vám poskytnou nové způsoby, jak se spojit s přáteli.

Rámečky

Po zveřejnění příběhu mohou vaši přátelé a sledující zatřást telefonem nebo klepnout na tlačítko „shake to reveal“ a vyvolat obrázek v rámečku.

Reveal

Jakmile svůj příběh zveřejníte, vaši přátelé budou moci vidět obsah vašeho příběhu pouze v případě, že vám pošlou DM, ale nebojte se, nemusíte schválit každou DM, aby byl váš příběh odhalen.

Cutouts

Se samolepkou Cutouts můžete i ty nejobyčejnější každodenní okamžiky proměnit v něco jedinečného, co můžete sdílet s přáteli. Proměňte část jakéhokoli videa nebo fotografie ve své galerii na nálepku, kterou můžete přidat do svého příběhu.

TikTok žaluje americkou vládu kvůli zákonu, který ho nutí platformu prodat

Společnost pro sociální média a její čínská mateřská společnost ByteDance podaly žalobu proti novému zákonu s tím, že porušuje práva uživatelů podle prvního dodatku.

TikTok začne automaticky označovat obsah vytvořený umělou inteligencí 

TikTok začne ve své aplikaci automaticky označovat videa a obrázky vytvořené pomocí umělé inteligence.

TikTok testuje kolaborace na postech

TikTok vyvíjí novou možnost, která vám umožní označit spolupracovníky v příspěvku, čímž se jejich profily propojí s detaily vašeho příspěvku – stejně jako na Instagramu.

TikTok testuje hodinu dlouhá videa

TikTok experimentuje s 60 minut dlouhými videi. Funkce je dostupná pouze pro některé uživatele a její rozšíření se bezprostředně neplánuje.

LinkedIn také přidává, jako ostatní platformy, štítky na příspěvky vytvořené pomocí AI 

Tyto značky budou automaticky přidány na základě vložených kódových údajů v obrázcích, jak je identifikuje proces C2PA.

Instagram testuje nové výběry stories

Instagram v současné době testuje novou funkci „Lately“ pro Stories, která na váš profil přidává nový, automaticky generovaný výběr, který zobrazuje vaše Stories za posledních 7 dní.

ICQ po 28 letech končí

Po 28 letech bude ukončen provoz chatovací aplikace ICQ. Více v našem novém článku o ICQ.

Instagram testuje nepřeskočitelné reklamy

Nové reklamy obsahují časovač odpočítávání, který uživatelům brání v přejetí na jiný příspěvek, dokud si nepustí propagovaný obsah.

LinkedIn zmenšil velikost náhledových obrázků

LinkedIn zmenšil velikost náhledových obrázků odkazů pro organické příspěvky a zachoval větší náhledové obrázky pro sponzorovaný obsah.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru