Dynamické reklamy vypadají úplně stejně jako jiné reklamy s jedním obrázkem, rotující reklamy, reklamy ve stories nebo reklamy ve formátu sbírky na Facebooku, Instagramu a ve službě Audience Network. Pokud používáte cíl kampaně prodej z katalogu, budete automaticky provozovat dynamické reklamy.
Dynamické reklamy můžete provozovat i u účelu pro instalace aplikace nebo pro generování potenciálních zákazníků. Pokud máte víc aplikací, které chcete, aby si uživatelé nainstalovali, nebo víc produktů a služeb, které chcete prodat nebo pro ně vygenerovat potenciální zákazníky, přidejte svůj katalog na úrovni sady reklam. To Vám umožní využít možnosti dynamického cílení na kartě okruh uživatelů.
![webmium dynamické reklamy](https://uploads-ssl.webflow.com/5767b4eb3a9c9e1015d06770/60ed3bd527f02bbdd7279078_GIwiw2K4-uxD3u0nDdnmZu2ij4NyNxe-LwcIzA9_Ogk5TbSItl6RuFohgsjJzFBJlNOTGHGnD0ovUIwHOjQCC9LrevsqzUkDlklFLtKoc0kSEgqovdj8XpB32OuI9lW8b27HmfIz.png)
Dynamické reklamy mají dvě možnosti cílení zaměřené na zákazníky v různých fázích procesu nakupování:
- Dynamické reklamy pro široké okruhy uživatelů jsou určené pro zákazníky, kteří si ještě ve Vy měli zájem o vytvoření dynamického remarketingu pro Vaše webové stránky, Vašem obchodě nic nekoupili ani nenavštívili Váš web, ale měli zájem o typ produktů nebo služeb, které nabízíte.
- Dynamické reklamy pro opětovné zacílení jsou určené pro zákazníky, kteří vyjádřili zájem o konkrétní produkty na Vašem webu nebo ve Vaší aplikaci, a povzbuzují je k dokončení akce.
Co je k dynamickým reklamám potřeba?
K dynamickým reklamám je potřeba mít na webu Facebook pixel a u něj nastaveno posílání všech událostí. Dále je potřeba vytvořit katalog produktů a přidat do něj zdroj. Většinou lze bez větších úprav použít XML feed pro Google Nákupy.
Aktuálně Facebook podporuje vytváření zdrojů dat pro tyto segmenty trhu:
- Prodej produktů
- Cestování (hotely, destinace, lety, dovolené)
- Realitní trh
- Prodej automobilů
![Webmium dynamické reklamy](https://uploads-ssl.webflow.com/5767b4eb3a9c9e1015d06770/60ed3bd581652f5329d517d7_MGmVdBlaKC1ycbsMFALUdksbHdoa5_2yfDSzl6DOLs1q7untOyy2o4L1CaheAzG2tDGHpA6L3-e1GZO0md-MzkZAiWuRT-c2raFQqqYr7P_BmBYKz7UpIk-1xzdErPiC0zpKJtTo.png)
Dynamický remarketing je tedy jedna z nejlepších možností marketingu na sociálních sítích. Svým zákazníkům nabízíte opravdu jen ty produkty, o které vyjádřili svůj zájem, a proto je mnohem větší úspěšnost na konverzi než při klasických reklamách.
Pokud byste i Vy měli zájem o vytvoření dynamického remarketingu pro Vaše webové stránky, neváhejte a napište nám e-mail na info@webmium.cz. Dále nás můžete kontaktovat pomocí formuláře na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt nebo na telefonním čísle naší podpory +420 605 99 44 66 a my se Vám co nejdříve ozveme.
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥