![](https://uploads-ssl.webflow.com/5767b4eb3a9c9e1015d06770/5e276598db51f6333dd5d68e_0d38bd_ef1cd30b77674633b4bb4edc5d21df49_mv2.gif)
Připravili jsme si pro Vás mini-případovou studii, ve které Vám ukážeme, jak jsme klientovi v oblasti zdravotnictví navýšili nejen návštěvnost stránek o 324,64%, ale také jsme mu zajistili, aby jeho diář díky novým klientům praskal ve švech.
Klient:
Oblast zdravotnictví/chirurgie
V oboru působí více než 20 let
Požadavek klienta:
Zvýšit návštěvnost stránek již zadaných klíčových slov
Zvýšit konverzní návštěvnost
V roce 2015, když jsme s klientem začali spolupracovat, činila organická návštěvnost 135 uživatelů za měsíc.
Museli jsme lokalizovat nedostatky webových stránek, doplnit obsah a pozměnit strukturu.
Vytvořili jsme také analýzu klíčových slov, provedli jsme průzkum, indentifikovali fráze s nižší konkurencí a vyšším objemem vyhledávání.
Klient sídlí v Praze, a tak jsme se soustředili na lokační fráze.
Pro tohoto klienta jsme od roku 2015 do 2019 přivedli čistě organicky 68.389 nových návštěvníků stránek.
Budeme rádi, když se nám ozvete, a vytáhneme i Vaše podnikání nahoru! A to nejen ve výsledcích vyhledávání.
![](https://uploads-ssl.webflow.com/5767b4eb3a9c9e1015d06770/5e27654f1c1a54c3767d47e3_giphy.gif)
SEO/UX/Analytic Specialista ✅ Překonávám bariéry a tvořím mosty mezi weby a jejich návštěvníky ✅