Novinky v PPC leden 2024
Google Ads a Gemini Google spustil beta testování jejich model AI nazvaný Gemini přímo v platformě Google Ads. Tato integrace […]
Google Ads a Gemini Google spustil beta testování jejich model AI nazvaný Gemini přímo v platformě Google Ads. Tato integrace […]
Přinášíme pravidelný měsíční přehled novinek v SEO. Co nového se stalo v Google? Jaké novinky přicházejí do výsledků vyhledávání? Máme pro Vás také predikce pro rok 2024. Jak si povede SEO v tomto roce? To vše najdete přehledně v článku.
Internetový prostor zaplavují stále častěji podvodné reklamy, které sázejí na známé tváře naší politiky, ale i showbyznysu. Případů, kdy na podobné reklamy někdo naletí, neustálě přibývá a nejde o malé částky. Jak se ale k takovým reklamám staví samotný Youtube a Facebook? Velmi vlažně.
V dnešní době je Google synonymem pro internetové vyhledávání a digitální inovace. Síťový gigant oslavuje své 25. narozeniny, a my
V dnešní době se stávají podvody na sociálních sítích čím dál tím rozšířenějšími a sofistikovanějšími. Facebook, jako jedna z největších sociálních platforem na světě, není výjimkou. Pojďme si v článku ukázat, jak na to podvodníci jdou tentokrát.
Na přelomu srpna a září vydal Google další velkou aktualizaci svého vyhledávacího algoritmu. Tzv. Google Core Update se zaměřil primárně na Váš obsah, jeho kvalitu, autoritu, expertnost a důvěryhodnost. Pojďme se podívat na to, co byste měli obecně dodržet, aby Vás negativně neovlivnil.
Od vydání ChatGPT uteklo hodně vody a Google konečně přispěchal se svou variací na tento oblíbený chat, založený na AI. Sice později než Microsoft se svým Bing AI, ale přece. Co vlastně Bard je, co dokáže a jak si stojí v porovnání s konkurencí? To se dozvíte v článku.
Dnes se společně podíváme, jaké můžeme v Google Ads využít typy kampaní. Jednotlivé kampaně si rozebereme a řekneme si, kdy a jak je použít v praxi.
Základem drtivé většiny nejen webových projektů je být vidět. Ruku v ruce s organickou viditelností jde i optimalizace pro vyhledávače, tedy SEO, díky kterému budete lépe dohledatelní. Proč ho tedy přesně potřebujete a jak trnitá je cesta k úspěchu, to si řekneme dále.
Evropská komise nařídila společnosti Google přerušení svého lukrativního byznysu v segmentu digitální reklamy. Proč se to děje a jaké má Google možnosti?
Z velké části jste využívali Google Universal Analytics, tedy Google Analytics, jak je znáte, které jsou orientované na měření návštěv jako takových. S příchodem GA4 se tohle všechno mění. Podívejme se na to, proč a jak se na to připravit.
Od 6. 1. 2023 začala platit nová pravidla (nejen) pro e-shopy. Uvnitř článku jsme se ponořili do nejpodstatnějších aspektů, které poměrně zásadně ovlivní fungování Vašeho e-shopu. Pojďme se na ně společně podívat.