Novinky z marketingu listopad 2021

Nové funkce plánovače výkonu v Google Ads

Jistě mi dáte za pravdu, že kdo neplánuje, nemá příliš šanci v dnešním marketingovém světě uspět. Plánování je součástí každé marketingové strategie.

https://support.google.com/google-ads/answer/11394472

Nové funkce v mobilní aplikaci Google Ads

Google Ads na svých systémech neustále pracuje. V listopadu se rozhodl přidat nové funkce do své mobilní aplikace.

https://support.google.com/google-ads/answer/11348808

Změna názvu reklam z Discovery na videoreklamy in-feed

Časy se mění, a tak i staré dobré zažité názvy reklam, na které jsme byli zvyklí, dostávají nový kabát v podobě nového názvu.

https://support.google.com/google-ads/answer/11372787

Snazší použití vlastních seznamů zákazníků

Vlastní seznamy zákazníků lze využívat k budování silných vztahů se zákazníky, způsobem, který plně respektuje jejich soukromí.

https://support.google.com/google-ads/answer/11129174

Zdroje produktů lze nyní využívat v dalších typech videokampaní

YouTube se stává velmi silným prodejním kanálem, proto Google neustále zdokonaluje reklamy TrueView pro Nákupy, a jejich nejlepší funkci – zdroje produktů – zpřístupňuje v dalších typech videokampaní.

https://support.google.com/google-ads/answer/11371384

Nová verze Google Ads Editor 1.8

Ti z Vás, kteří pravidelně pracují s rozhraním Google Ads, jistě vědí, že výborným pomocníkem při vytváření kampaní do tohoto systému je Google Ads Editor, který nyní vychází v nové verzi.

https://support.google.com/google-ads/answer/11366923

Google přichází s podporou prodeje v kamenných obchodech

Inzerenti z řad maloobchodníků a restaurací teď mohou pomocí chytrých nabídek pro nákupy v prodejnách optimalizovat nabídky nejen pro návštěvy prodejen, ale i pro transakce v nich.

https://support.google.com/google-ads/answer/11354538

Nové způsoby správy a optimalizace konverzí

Měření konverzí je základem každé úspěšné kampaně, kdo neměří jako by nežil. Google Ads nyní přináší nové rozšířené způsoby správy a optimalizace konverzí.

https://support.google.com/google-ads/answer/11335412

Změny Skliku v oblasti retargetingu od ledna 2022

Nejen Google pracuje na zlepšení svého inzertního portálu. I Sklik od Seznamu se snaží nezaostávat za konkurenci a neustále se vyvíjí.

https://blog.seznam.cz/2021/11/co-se-meni-pro-retargeting-a-mereni-konverzi-od-ledna-2022/

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru