Toužíte se na naučit spravovat reklamní kampaně na Skliku? Pokud ano, máme pro Vás dobrou zprávu. Internetový vyhledávač Seznam.cz vytvořil edukační portál pro všechny, kteří mají zájem naučit se pracovat s tímto inzertním systémem. Nezáleží na tom, zda jste v oblasti internetových reklam nováčkem nebo již nějaké zkušenosti s tvorbou reklam máte. Celý portál je zpracovaný intuitivně a postupně Vás naučí vše, co bude potřebovat pro tvorbu reklam na Skliku. Jak tedy se studiem začít?
![sklik akademie](https://uploads-ssl.webflow.com/5767b4eb3a9c9e1015d06770/5fbb790de93066df8f6be5a6_wJVg8mDHWtDMeREf43JOpo6ir5ORIqFFJD-shMCx2I4CkcBwIZ-KnBFSI_wFjDLrbWqS6tuFIrvbI5zuepH3rHaBfE5Pm8LjoqQKxURTzM8zn2GbTbHANCiRas0Bk5nNqz4st-EP.png)
Celý vzdělávací portál se nachází na adrese akademie.sklik.cz. Po načtení této stránky máme na výběr ze dvou typů kurzů. První typem je kurz pro PPC specialisty a druhým je kurz pro Marketéry. Rozdíl mezi těmito kurzy tkví v tom, že první skupina se zabývá přímo správou kampaní na sklik.cz, zatímco marketéři nepotřebují přímo spravovat kampaně, ale musí mít základní znalosti o fungování reklamního systému. Pokud si teď říkáte, že nepatříte ani do jedné z těchto skupin, nezoufejte. Vzdělávací portál je určen pro všechny PPC nadšence, nejen správce reklam nebo marketéry. Podívejme se blíže na to, co nás v jednotlivých kurzech čeká.
Celý kurz je přehledně rozdělen do tematických lekcí, u kterých je uvedena časová náročnost dané lekce. Na výběr máte z těchto tematických okruhů.
- Vyhledávací kampaň – tato kategorie obsahuje sérii lekcí zaměřených na nastavení vyhledávací kampaně. Naučíte se zde řadit inzeráty ve vyhledávací síti, strukturovat vyhledávací kampaň, a hlavně založit kampaň ve vyhledávání za zvolit správná klíčová slova. Každá z těchto lekcí obsahuje podkapitoly pro hlubší pochopení zvoleného tématu. Některé z témat zde naleznete zpracované ve formě videa.
- Produktové inzeráty – možná Vás teď napadlo, proč jsou produktové inzeráty zařazené hned za vyhledávací síti. Má to své opodstatnění. Produktové inzeráty se zobrazují vedle inzerátů ve vyhledávání a zkracují tak, cestu uživatele k danému cíli. Máme zde opět na výběr z množství podkategorií, které nám dohromady dávají ucelený přehled o produktových inzerátech a jejich nastavení a možnostech.
- Obsahová síť – jak již název říká, tato lekce Vás naučí nastavit reklamu v obsahové síti, tak aby efektivně cílila na uživatele, kteří pročítají obsah na českých webech. V uvedených podkapitolách této lekce najdete vše, co budete potřebovat nejen ke správnému nastavení kampaně v obsahové síti, ale i následnému vyhodnocení úspěšnosti kampaně.
- Retargeting – čas od času je dobré se připomenout uživatelům, kteří Váš web navštívili. Další lekce Sklik Akademie se zabývá tvorbou a nastavením kampaní, která má za úkol takové uživatele oslovit. Na tomto místě je dobré poznamenat, že se někdy můžete setkat s pojmem remarketing. Tyto dva pojmy mají naprosto totožný význam a slouží ke stejnému účelu.
- Poslední lekcí je branding, kde se dozvíte vše potřebné, pro budování Vaší značky a dobrého jména Vaší firmy v internetovém prostředí. Naučíte se nastavit a správně zacílit kampaň pro branding. Po prostudování jednotlivých podkapitol dané lekce, získáte ucelenou představu o fungování brandových kampaní.
Výše zmíněných pět lekcí je obsaženo v části kurzu, která je určena pro PPC specialisty. Je vhodné si rovněž projít i část kurzu, která je určena pro marketéry. Tato část obsahuje jednu základní lekci, kde se dozvíte vše potřebné o reklamním portálu Sklik a jeho správě. Pokud zkombinujete znalosti získané z lekcí určených pro PPC specialisty s lekcí určenou pro marketéry, získáte ucelený přehled o fungování reklamního systému Sklik.
Nemáte čas se zabývat detailním nastavováním kampaně? Pak neváhejte a kontaktujte nás na email info@webmium.cz nebo pomocí formuláře na našich webových stránkách webmium.cz. Rádi Vám s Vaší kampaní a jejím nastavením pomůžeme.