Adidas připouští, že do digitální reklamy investoval přespříliš. A lituje

Adidas přiznal, že jeho zaměření na ROI (návratnost investic) poukázalo na nadměrné investování do digitálního a výkonnostního marketingu na úkor budování značky.

Globální mediální ředitel značky Simon Peel uvedl, že před čtyřmi lety bylo atribuční modelování společnosti založeno pouze na „last click“ (poslední interakci).
Peel tvrdí, že se značka v minulosti chybně zaměřila na snížení vlastních nákladů spíše než na to, co bylo v jejím nejlepším zájmu.

Adidas tedy představil svou novou kampaň, ve které hraje na emotivní strunu zákazníkům a doufá v slibné výsledky.

Zdroj: https://footwearnews.com/2019/business/retail/adidas-advertising-strategy-digital-traditional-1202857814/

Ředitel marketingu | Website |  + příspěvky

CMO Webmium.cz | pomáhám podnikatelům růst 📈 | PPC, SOCKY, SEO, WEB, AI | agilní marketing

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Přejít nahoru