Už se nemusíte obávat elektronické evidence tržeb. V našem eshopu je nyní EET implementována. Nastavení zvládne opravdu každý.
Jak nastavit EET v eshopu?
V nastavení eshopu jděte do nastavení EET.
![](https://daks2k3a4ib2z.cloudfront.net/5767b4eb3a9c9e1015d06770/589c6f4f3dc7064258180cd9_EET.png)
Vyplňte veškeré náležitosti potřebné k elektronické evidenci tržeb. Tedy ID provozovny, DIČ pro EET, ID pokladny. Pokud zatím EET testujete, zaškrtněte testovací provoz. Po vyplnění hesla k certifikátu se vám objeví tlačítko vybrat certifikát z počítače. Ten vyberte a nahrajte.
Pokud jste vše nastavili správně. Zobrazí se vám hláška o správném nastavení EET. A jste připraveni.
Jak získat potřebné údaje k vyplnění? Přečtěte si článek z našeho EET seriálu Jak se připravit na EET? a vše vám hned bude jasné.
Jak evidovat tržby zaplacené kartou online?
Webmium eshop vše udělá automaticky za vás. V eshopu přibyl nový stav objednávky a nová e-mailová šablona. Obojí pod názvem přijatá platba.
Zákazník nakoupí a zvolí online platbu kartou. Vám se v eshopu objeví nevyřízená objednávka. Stav, že je nevyřízená ani nemusíte zaregistrovat, pokud zrovna nesedíte u počítače. V tu ránu, co zákazník zaplatí (bývá obratem) se totiž stav automaticky změní na přijatá platba (ve stavech zobrazen na posledním místě s tmavě modrým označením).
A zákazníkovi odchází e-mail o zaplacení. Tento vzorový e-mail najdete v e-mailových šablonách pod názvem přijatá platba. Je od nás textově přednastaven.
Veškeré záznamy o evidenci tržeb najdete v záložce EET záznamy pod kartou objednávky. Každá správě evidovaná platba musí mít černou fajfku ve sloupci potvrzena.
![EET záznamy](https://daks2k3a4ib2z.cloudfront.net/5767b4eb3a9c9e1015d06770/58a5c621a287e26717a61254_EET%20z%C3%A1znamy.png)
Jak evidovat ostatní tržby?
Jiné platby než ty kartou v eshopu evidovat nemusíte. Pokud i přesto chcete, poslouží k tomu tlačítko evidovat tržbu.
![Evidovat tržbu](https://daks2k3a4ib2z.cloudfront.net/5767b4eb3a9c9e1015d06770/58b5a038e7588b207e755ec3_01_Objednavka_bez_evidence_oznaceny.png)
Kde najdu detail EET záznamu?
U každé evidované objednávky zvlášť najdete tlačítko detail EET záznamu (původně tlačítko evidovat tržbu).
![](https://daks2k3a4ib2z.cloudfront.net/5767b4eb3a9c9e1015d06770/58b5a130d29ba8404ecff320_02_Objednavka_s_evidenci_oznaceny.png)
Tady po rozkliknutí naleznete veškeré detaily o evidované tržbě. Včetně informace, že záznam byl přijat správcem daně.
![](https://daks2k3a4ib2z.cloudfront.net/5767b4eb3a9c9e1015d06770/58b5a24dd29ba8404ecff32e_03_Objednavka_detail_eet_zaznamu_oznaceny.png)
Jak stornovat evidovanou platbu v eshopu?
Rozmyslel si zákazník nákup? Nevadí. Právě v detailu EET záznamu úplně dole můžete jakoukoliv evidovanou tržbu stornovat. Částku vepisujte bez minusu. Klikněte na stornovat částku a ještě níže se storno eviduje. Černá fajfka opět potvrzuje správnost evidence.