Jak komunikovat se zákazníky online
Karanténa kvůli pandemii přiměla spoustu podnikatelů přesunout alespoň část podnikání na internet. V čem je to výhoda a jak se zákazníky vlastně komunikovat online? O tom si přečtete v dnešním článku.
Karanténa kvůli pandemii přiměla spoustu podnikatelů přesunout alespoň část podnikání na internet. V čem je to výhoda a jak se zákazníky vlastně komunikovat online? O tom si přečtete v dnešním článku.
Ochrana a reputace značky, budování dobrého jména firmy. Už jste to někdy slyšeli? A o co přesně jde a proč by Vás to mělo zajímat? O tom se dočtete v dnešním článku.
Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.
Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.
Také jste vlivem aktuálního dění zůstali pracovat z domu na Home Office? Pak jistě znáte ten pocit, kdy počáteční euforii vystřídá rozčarování, jak to vše zvládnout a skloubit práci s ostatními domácími povinnostmi. S našimi radami Vás ale nic nezaskočí.
Podle statistik celá polovina lidí otevírá propagační e-maily a více než polovina lidí se nechá nabídkou zlákat tak, že nakoupí. To jsou údaje, nad kterými žádný obchodník nemůže mávnout rukou. Jak na efektivní e-mailing, o tom se dočtete v dnešním článku.
Hlavní důvod růst mediálního trhu je digitální reklama, do které investuje čím dál více firem.
Každý má oblíbený prohlížeč, který používá dennodenně. Pro většinu lidí je to Chrome. V prosinci 2019 patřilo více než
Pokud nebudete mít zabezpečený web, nebude vám fungovat remarketing. A pokud vám nefunguje remarketing, přicházíte o možné výdělky.
Rok 2019 je u konce, a tak se podíváme na to, co jsme se v něm dozvěděli!
Nová funkce má za cíl pomoci Instagramu vysledovat a pochopit, se kterými účty uživatelé navazují komunikaci.