Novinky z marketingu za srpen 2021

Google Ads Editor verze 1.7

Nová verze Google Ads Editoru bude podporovat reklamy na hotely. Můžete oslovit nové zákazníky a získat více rezervací. Další novinkou jsou zvukové reklamy na YouTube pro zvýšení povědomí o značce. Nově je také přidáno rozšíření a formulář pro zájemce nebo snadnější stahování, díky kterému můžete stáhnout jen určitou část kampaně. Novinek je samozřejmě více a najdete je v odkazu níže.

https://www.seroundtable.com/google-ads-editor-1-7-31898.html

Atribuční modely Google Ads podporují YouTube a Obsahovou síť

Toto zahrnutí umožňuje inzerentům lépe porozumět přehledům.  Nyní se dozvíte více o svých reklamách nejen ve Vyhledávání a Nákupech, ale i o reklamách na YouTube a v Obsahové síti. Vše uvidíte přehledně na jednom místě a snáze se rozhodnete, který atribuční model je pro Vás ten pravý.

https://searchengineland.com/google-ads-attribution-models-now-support-youtube-and-display-351068

Google omezí cílení reklam na děti

Google omezí cílení na děti do věku 18 let podle pohlaví nebo zájmů. Zamezí se tak zobrazování citlivých reklam pro mládež. V dnešní době jsou totiž více ohroženi. A to z důvodu online výuky, kdy děti tráví u počítače či telefonu více času. To znamená i více času na internetu.

https://www.seroundtable.com/google-children-changes-31907.html

Úprava hodnot konverzí v Chytrých nabídkách

Hodnoty konverzí budete moci upravit na základě charakteristik jako je poloha, zařízení a publikum. Znamená to, že ke zlepšení svého konverzního poměru můžete využít své informace, které máte ověřené a víte, že ve Vašem oboru fungují. Tato pravidla budete moci použít pro maximalizaci konverzí a cílové ROAS.

https://searchengineland.com/advertisers-can-adjust-conversion-values-in-smart-bidding-in-the-coming-weeks-351361

Štítek „zaplaceno“ u politických reklam

Google u některých politických reklam nově zobrazuje štítek „zaplaceno“. Ten, po kliknutí, ukazuje uživatelům, kdo reklamu sponzoruje a dokonce další odkazy, pro podrobnější informace.

https://www.seroundtable.com/google-ads-paid-for-by-31947.html

Google Ads přidal další sloupce pro vytváření přehledů

Google oznámil přidání čtyř nových metrik pro vytváření přehledů. Patří mezi ně podíl zobrazení ve vyhledávání, podíl zobrazení v obsahové sítí, podíl zobrazení na kliknutí a všechny metriky telefonních hovorů.

https://www.seroundtable.com/google-ads-more-custom-columns-31960.html

Ukončení rozšířených textových reklam

Od 30. června 2022 již nebude možné vytvářet ani upravovat rozšířené textové reklamy. Tento typ reklam se bude nadále zobrazovat, budete ho moci pozastavit, následně i obnovit. Upravovat už nikoliv. Z tohoto důvodu Google doporučuje přejít na responzivní textové reklamy ve Vyhledávání.

https://searchengineland.com/google-to-sunset-expanded-text-ads-etas-in-june-2022-374153

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru