Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen 2021
Po novinkách z Google Ads k Vám spěcháme také s novinkami ze sociálních sítí. Přečtěte si co je nového a zůstaňte pořád v obraze.
Po novinkách z Google Ads k Vám spěcháme také s novinkami ze sociálních sítí. Přečtěte si co je nového a zůstaňte pořád v obraze.
Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.
Mnozí z Vás už jistě zaznamenali “novinku”, kterou Google chystá k 30. červnu roku 2022. Od tohoto data budou responzivní reklamy ve vyhledávání jediným typem reklam ve vyhledávání, které bude možné vytvářet a upravovat.
Mnozí z Vás vědí, že vedle klasické kampaně ve vyhledávání, která je spouštěna na základě klíčových slov, lze nastavit i dynamickou kampaň ve vyhledávání. A na tu se dnes společně podíváme.
Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.
Pokud zakládáte kampaň v Nákupech v Google Ads, máte na výběr ze dvou variant. První variantou je standardní kampaň v Nákupech, druhou variantou je chytrá nákupní kampaň od Googlu. V čem se liší?
Síla reklam je zpětnou vazbou pro inzerenta při vytváření responzivních reklam. Udává jednak rozmanitost a také atraktivitu textu reklam. Dnes si ukážeme, kde se s tímto ukazatelem můžeme setkat a k čemu je nám prospěšný.
Další měsíc je pryč, a my jsme tu opět s aktuálními novinkami, které nám přinesly sociální sítě. Přes sociální sítě denně komunikujeme, sdílíme své zážitky, fotky či videa. Nyní tu máme zase pár vychytávek, jdeme na ně.
Nevíte, jaké jsou možnosti v nastavení automatických strategií v Google Ads? Připravili jsme pro Vás přehled všech nabídek, které jsou k dispozici. Společně si je projdeme a vysvětlíme.
Poslední novinky za slunečný prázdninový měsíc jsou tu. Léto je ve znamení pohody. I přesto nám tento měsíc přinesl dost zajímavých a užitečných novinek. Tak si je pojďte s námi přečíst.
V dnešním článku se podíváme společně na to, které metriky se vyplatí sledovat v rámci účtu Google Ads. Ti, kteří se v Google Ads pravidelně pohybují bezpochyby vědí, že dostupných metrik je velké množství.
Podívali jsme se na zub Core Web Vitals. Metrikám, označujícím míru uživatelského zážitku na webu. O tom, co se pod nimi reálně skrývá, na co mají vliv a jak se s nimi popasovat, si povíme v článku.