Novinky ze sociálních sítí za září 2021
Opět po měsíci tu máme novinky ze sociálních sítí. Přečtěte si, co nového se stalo v devátém měsíci letošního roku na sociálních sítích. A že toho není zrovna málo. Příjemné čtení.
Opět po měsíci tu máme novinky ze sociálních sítí. Přečtěte si, co nového se stalo v devátém měsíci letošního roku na sociálních sítích. A že toho není zrovna málo. Příjemné čtení.
Pokud už netrpělivě čekáte na naši další várku marketingových novinek, tak jste se právě dočkali. Máme pro Vás zase několik nových informací, díky kterým budete stále v obraze. Tak jdeme na to.
Podzimní novinky pěkně za tepla pro Vás máme nachystané. Stačí se pohodlně usadit v teple domova a začít číst.
Po novinkách ze sociálních sítí, Vám přinášíme listopadové novinky z marketingu. Pokud Vás zajímá, co je nového v online prostoru, čtěte dále.
Sklik je druhým největším reklamním systémem v Česku. Má nelehkou úlohu. Konkuruje celosvětově oblíbenému vyhledávači Googlu. I přesto nebo možná právě proto se snaží neustále pracovat na novinkách a vylepšeních tohoto inzertního systému.
Mnozí z Vás jistě vědí, že vyhledávací kampaň je postavena na klíčových slovech, která určují, na jaké dotazy se budou Vaše reklamy zobrazovat. Vyhledávací kampaň s pomocí klíčových slov Vám pomůže rychle a efektivně propagovat Vaše výrobky či služby.
Ti, kdo spravují kampaně v Google Ads vědí, že jedním z typů kampaně, kterou můžete v tomto inzertním systému vytvořit, je kampaň ve vyhledávací síti, která funguje mimo jiné na principu klíčových slov a textových inzerátů.
Ani Instagram nezahálí a přišel s novinkou Collabs. Pokud nevíte, o co jde, pohodlně se usaďte a čtěte dále.
Jak jste si už jistě zvykli, pravidelně Vám přinášíme novinky ze světa sociální sítí. Nejinak tomu bude i dnes. Pohodlně se usaďte a zjistěte, co je nového na sociálních sítích.
Po novinkách z Google Ads k Vám spěcháme také s novinkami ze sociálních sítí. Přečtěte si co je nového a zůstaňte pořád v obraze.
Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.
Mnozí z Vás už jistě zaznamenali “novinku”, kterou Google chystá k 30. červnu roku 2022. Od tohoto data budou responzivní reklamy ve vyhledávání jediným typem reklam ve vyhledávání, které bude možné vytvářet a upravovat.