Case study https://seo.webmium.cz/chirurgicka-ordinace.html Dlouholetá a zavedená soukromá ordinace, která z organického vyhledávání vytěžila maximum a ve spojení s kvalitou služeb si zajistila renomé v oboru. Pro klienta to byla úspěšná cesta až do zaslouženého odchodu do důchodu.
Pro lokální podnikatele, kteří chtějí být ve svých regionech vidět více než jejich konkurence.
Onpage a technické SEO jdou ruku v ruce pro co nejkvalitnější uživatelský zážitek na webu a eshopu. To se poté odráží i na hodnocení samotnými vyhledávači, které se starají o indexaci, udělování hodnocení a následnému řazení výsledků vyhledávání. Čím lépe budete cílit na relevantní klíčová slova a budete poskytovat svým návštěvníkům nejlepší servis, tím lépe se Vám v organice povede.
Offpage SEO, neboli SEO charakterizované aktivitami z vnějšího prostředí vašeho webu a eshopu, pomáhá zvyšovat vaši autoritu a vylepšovat hodnocení v očích vyhledávače. A čím lepší hodnocení, tím lepší pozice a vyšší organická návštěvnost. PR by mělo působit důvěryhodně, přirozeně. Tvorba odkazového portfolia taktéž. Dbejte na vyvážený poměr odkazů z jednotlivých zdrojů a vyvarujte se příliš okatému nákupu odkazů, zvláště těch nerelevantních. Odkazový spam může leckdy uškodit, spíš ho ale budou vyhledávače plně ignorovat a budou to tak promarněné investice.
UX je dnes neodmyslitelnou součástí každého projektu cíleného na návštěvníky. Pokud chcete u svých potenciálních klientů zabodovat, musíte klást důraz na to, aby při procházení vaším webem nebo eshopem nepřicházeli do styku s překážkami. A není to jen o překážkách, je to také o hraní a působení na psychologii návštěvníků. Ovlivněte jejich rozhodování a chování barvami, rozmístěním prvků, nebo vhodnou formulací textu. Funguje to.
23. srpna 2021
27. ledna 2021
17. dubna 2020
Ozvěte se nám a vyřešíme, co je potřeba