Uděláme vám SEO jako nikdo

Tvoříme dokonalá spojení mezi vyhledávači a vaší webovou prezentací

Případová studie pro Vrtané studny

Optimalizace pro vyhledávače, ve stavebnictví, je vděčná v řadě věcí. Tou hlavní je sezónnost, kdy během zimy máte čas kompletně připravit strategii na celou stavební sezónu. U vrtaných studní tomu není jinak. Jste zvědaví, jakou strategii jsme zvolili pro raketový start našeho klienta v oboru vrtaných studní?

Případová studie Chirurgické ordinace

Lékařský obor má svá specifika a přísná pravidla hry. Pokud se pustíte do optimalizace bez přihlédnutí na tyto důležité aspekty, můžete na to velmi snadno doplatit. Podívejte se, jak jsme pomohli chirurgické ordinaci v Praze k lepším výsledkům v lokálním organickém vyhledávání.

Nástroje

SEO

Onpage, offpage a technické SEO

linkbuilding a PR

Linkbuilding a PR

copy a copywriting

Copy

ux analýzy

UX

Není to jen o klíčových slovech. Je to o tom být vidět.

Co děláme

  • Pomáháme ladit obsah tak, aby se líbil nejen vyhledávačům, ale hlavně lidem.
  • Plánujeme a tvoříme strukturu webu/eshopu tak, aby byla cesta návštěvníka co nejpříjemnější a co nejkratší ke splnění cíle.
  • Analyzujeme nejen Váš projekt, ale také projekty konkurence. Máme přehled o tom co konkurence dělá, jak to dělá a proč to dělá.
  • Pracujeme na Vašem PR. Tvoříme odkazové portfolio na kvalitu, ne na kvantitu. Chceme aby každý zpětný odkaz měl vliv na zvýšení Vašeho renomé a zároveň přivedl návštěvnost. Jedině autorita v oboru Vám zajistí vysoké pozice a pravidelnou návštěvnost.
  • Známe nároky vyhledávačů na technický stav webů a eshopů. Pomáháme vám jít naproti splnění těchto nároků a tím plnit i výborný uživatelský dojem.

 

seo

Pro koho tu jsme a jak pracujeme:

Pro lokální podnikatele, kteří chtějí být ve svých regionech  vidět více než jejich konkurence.

Trocha teorie

Onpage a technické SEO

Onpage a technické SEO jdou ruku v ruce pro co nejkvalitnější uživatelský zážitek na webu a eshopu. To se poté odráží i na hodnocení samotnými vyhledávači, které se starají o indexaci, udělování hodnocení a následnému řazení výsledků vyhledávání. Čím lépe budete cílit na relevantní klíčová slova a budete poskytovat svým návštěvníkům nejlepší servis, tím lépe se Vám v organice povede.

Offpage SEO

Offpage SEO, neboli SEO charakterizované aktivitami z vnějšího prostředí vašeho webu a eshopu, pomáhá zvyšovat vaši autoritu a vylepšovat hodnocení v očích vyhledávače. A čím lepší hodnocení, tím lepší pozice a vyšší organická návštěvnost. PR by mělo působit důvěryhodně, přirozeně. Tvorba odkazového portfolia taktéž. Dbejte na vyvážený poměr odkazů z jednotlivých zdrojů a vyvarujte se příliš okatému nákupu odkazů, zvláště těch nerelevantních. Odkazový spam může leckdy uškodit, spíš ho ale budou vyhledávače plně ignorovat a budou to tak promarněné investice.

UX

UX je dnes neodmyslitelnou součástí každého projektu cíleného na návštěvníky. Pokud chcete u svých potenciálních klientů zabodovat, musíte klást důraz na to, aby při procházení vaším webem nebo eshopem nepřicházeli do styku s překážkami. A není to jen o překážkách, je to také o hraní a působení na psychologii návštěvníků. Ovlivněte jejich rozhodování a chování barvami, rozmístěním prvků, nebo vhodnou formulací textu. Funguje to.

Články na blogu

Zaujali jsme vás? 
Máte zájem o bližší
spolupráci?

Ozvěte se nám a vyřešíme, co je potřeba

Podpora Přihlášení