Buďte dohledatelní díky správnému SEO

graf

Zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávání a zvýšení relevantních návštěv webu

Case study https://seo.webmium.cz/chirurgicka-ordinace.html Dlouholetá a zavedená soukromá ordinace, která z organického vyhledávání vytěžila maximum a ve spojení s kvalitou služeb si zajistila renomé v oboru. Pro klienta to byla úspěšná cesta až do zaslouženého odchodu do důchodu.

Nástroje

Onpage, offpage a technické SEO

Linkbuilding a PR

Copy

UX

Není to jen o klíčových slovech. Je to o tom být vidět.

Co děláme

  • pomáháme ladit obsah tak, aby se líbil nejen vyhledávačům, ale hlavně lidem.
  • plánujeme a tvoříme strukturu webu/eshopu tak, aby byla cesta návštěvníka co nejpříjemnější a co nejkratší ke splnění cíle.
  • analyzujeme nejen Váš projekt, ale také projekty konkurence. Máme přehled o tom co konkurence dělá, jak to dělá a proč to dělá.
  • pracujeme na Vašem PR. Tvoříme odkazové portfolio na kvalitu, ne na kvantitu. Chceme aby každý zpětný odkaz měl vliv na zvýšení Vašeho renomé a zároveň přivedl návštěvnost. Jedině autorita v oboru Vám zajistí vysoké pozice a pravidelnou návštěvnost.
  • známe nároky vyhledávačů na technický stav webů a eshopů. Pomáháme vám jít naproti splnění těchto nároků a tím plnit i výborný uživatelský dojem.

 

seo

Pro koho tu jsme a jak pracujeme:

Pro lokální podnikatele, kteří chtějí být ve svých regionech  vidět více než jejich konkurence.

Trocha teorie

Onpage a technické SEO

Onpage a technické SEO jdou ruku v ruce pro co nejkvalitnější uživatelský zážitek na webu a eshopu. To se poté odráží i na hodnocení samotnými vyhledávači, které se starají o indexaci, udělování hodnocení a následnému řazení výsledků vyhledávání. Čím lépe budete cílit na relevantní klíčová slova a budete poskytovat svým návštěvníkům nejlepší servis, tím lépe se Vám v organice povede.

Offpage SEO

Offpage SEO, neboli SEO charakterizované aktivitami z vnějšího prostředí vašeho webu a eshopu, pomáhá zvyšovat vaši autoritu a vylepšovat hodnocení v očích vyhledávače. A čím lepší hodnocení, tím lepší pozice a vyšší organická návštěvnost. PR by mělo působit důvěryhodně, přirozeně. Tvorba odkazového portfolia taktéž. Dbejte na vyvážený poměr odkazů z jednotlivých zdrojů a vyvarujte se příliš okatému nákupu odkazů, zvláště těch nerelevantních. Odkazový spam může leckdy uškodit, spíš ho ale budou vyhledávače plně ignorovat a budou to tak promarněné investice.

UX

UX je dnes neodmyslitelnou součástí každého projektu cíleného na návštěvníky. Pokud chcete u svých potenciálních klientů zabodovat, musíte klást důraz na to, aby při procházení vaším webem nebo eshopem nepřicházeli do styku s překážkami. A není to jen o překážkách, je to také o hraní a působení na psychologii návštěvníků. Ovlivněte jejich rozhodování a chování barvami, rozmístěním prvků, nebo vhodnou formulací textu. Funguje to.

Články na blogu

Zaujali jsme vás? 
Máte zájem o bližší
spolupráci?

Ozvěte se nám a vyřešíme, co je potřeba

Podpora Přihlášení