Na začátku byly nevýdělečné kampaně
Klient k nám v roce 2019 přišel s již nastavenými kampaněmi, které nebyly úplně v ideální kondici. Těmito kampaněmi byl klient v inzerci vidět, ale kampaně nevydělávaly tolik, kolik by mohly.
Na základě auditu jsme vyhodnotili silné a slabé dosavadní kampaně Google Ads a vymysleli jsme strategii tak, abychom nemuseli začínat úplně od začátku a mohli se více zaměřit na výkon. Samozřejmě jsme se nedívali jen na data Google Ads, ale vyhodnotili jsme i data z Google Analytic. Odhalili jsme ne úplně ideálně nastavené kampaně typu kombinované Vyhledávací sítě a Obsahovou, staré rozhraní reklam, kde nebyl využit ani plný potenciál znaků, chybělo rozšíření reklam, nebyly definovány cíle v Google Analytics a podobně. Na základě této analýzy jsme se spojili s klientem a vyslechli jsme jeho potřeby. S klientem jsme na základě shodné vize o zvýšení tržeb navázali spolupráci a veškerou inzerci na Google Ads jsme přenastavili podle navržené strategie v těchto kanálech: vyhledávání, obsah, nákupy, remarketing, YouTube.
Cílem bylo zvýšit prodej autodílů jak nových, tak i repasovaných.