Samospráva s velkými náklady
Klient nastavil kampaň v expresním režimu svépomocí za asistence Google. Těmito kampaněmi se klient sice dostal do inzerce, ale kampaně stály více peněz, než vydělaly a klient se v roce 2018 potýkal s PNO 289%. Takové PNO by se nelíbilo asi žádnému podnikateli a tak se klient rozhodl marketing posunout dále. Klientovi jsme tedy vypracovali audit, abychom vyhodnotili současný stav. Dále jsme vyhodnotili data z Google Analytics, vyslechli informace od klienta, vzali v potaz i současný stav marketingové kampaně a na základě těchto dat a informací jsme navrhli efektivní marketingovou strategii. Strategii jsme přizpůsobili i faktu, že se jedná o sezónní produkty a nejvíce klient prodává v létě. I skrze tento fakt jsme dokázali vymyslet strategii, aby prodej nespadl mimo sezónu. S klientem jsme na základě shodné vize budování povědomí a zvýšení tržeb navázali spolupráci a veškerou inzerci na Google Ads jsme přenastavili podle navržené strategie – vyhledávání, obsah, nákupy, remarketing, youtube. Cílem bylo budovat povědomí eshopu a zvýšit prodej příslušenství k lodím, náhradních dílů, produktů na vodní sporty a nafukovacích člunů.