Propagujte s námi na Google Ads

Recenze

Naše společnost se zabývá prodejem veterinárních přípravků, krmiv a veterinárních diet. Provozujeme vlastní eshop a potřebovali jsme pomoc s rozjezdem a nastavením komunikačních strategií směrem ke stávajícím i potenciálním klientům. Od společnosti WEBMIUM jsme očekávali odborné poradenství, profesionální know how a dlouhodobou podporu při dosahování našich cílů.

Jsem rád, že se naše očekávání naplnila a naše spolupráce se postupně transformovala do partnerství na společné cestě. Pravidelné schůzky pomáhají upravovat strategie na kvartální bázi a průběžné reporty nám umožňují kontrolu stavu dohodnutých aktivit a případné změny, pokud to situace vyžaduje. Podařilo se nám společně zlepšit povědomí o značce, vylepšit pozici našeho eshopu a průběžně zlepšovat naše výsledky. Stále je co zlepšovat a proto hodnotím průběžnou analýzu a návrhy řešení. Příjemným benefitem je i velmi přátelský přístup ke klientům a snaha o hledání cest k naplnění našich požadavků. Dalo by se říci, že jsme získali externí kolegy a přátele a vlastně i zákazníky pro naše produkty.

Společnost WEBMIUM mohu s klidným svědomím doporučit. Je to tým profesionálů a zároveň fajn parta lidí pro běh na dlouhou trať.

Fotografie klienta

ing. Jiří Vojtík
ředitel společnosti Vet Planet Czech Republic spol. s r.o.

Nárůst tržeb 540% !

Za rok a půl jsme e-shopu Vetexpert-eshop.cz pomohli k získat
obrat 4 000 000 Kč. A pokračujeme dále.

Maxila nábytek recenze

Google kampaně s PNO 2,67 %

Pro klienta Maxila-nabytek.cz realizujeme Google kampaně s průměrnou hodnotou PNO pod 4 %. Měsíční obrat průměrně 2mil. Kč.
V květnu 2024 jsme dosáhli na PNO 2,67%.

Google kampaně s PNO 2,67 %

Pro klienta Maxila-nabytek.cz realizujeme Google kampaně s průměrnou hodnotou PNO pod 4 %. Měsíční obrat průměrně 2mil. Kč.
​V květnu 2024 jsme dosáhli na PNO 2,67%.

Za 6 měsíců 3x větší efektivnost nákladů

Pro online prodejce léků jsme během šesti měsíců roku 2024
snížili na třetinu náklady při zachování obratu. 

Za 6 měsíců 3x větší efektivnost nákladů

Pro online prodejce léků jsme během šesti měsíců roku 2024
snížili na třetinu náklady při zachování obratu.

Medispot recenze

Nástroje

vyhledávání

Kampaně ve vyhledávací síti

obsahová síť

Kampaně v obsahové síti

google nákupy

Kampaně produktové v Google nákupech

youtube video a banner

Kampaně na Youtube s videem i bannerem

Oslovíte vaše zákazníky v tu chvíli, kdy vás potřebují a budujete Brand (povědomí)

Co děláme

  • Vytváříme prodejní kampaně
  • Propagujeme značku
  • Promujeme vás přes video

Pro koho tu jsme a jak pracujeme:

- Pro eshopy, který potřebují pomoci s rozjezdem.

- Pro lokální služby a produkty

- Pokryjeme potřeby malých, středních firem a živnostníků.

 

Trocha teorie

Co je PPC reklama

PPC reklama je model internetové reklamy, ve kterém inzerent platí za kliknutí na reklamu. Můžeme se setkat také s modelem, kdy inzerent neplatí za kliknutí, nýbrž za zobrazení reklamy. V rámci PPC můžeme inzerovat například ve vyhledávací či obsahové síti nebo v rámci nákupních kampaní. PPC reklamy patří zpravidla k velmi výkonným typům reklamy, z nichž některé typy reklamy mají téměř okamžitou odezvu. Při výběru konkrétního typu PPC reklam vždy záleží na cíli Vašeho podnikání. Pro dosažení ještě lepších výsledků v rámci PPC kampaní je vhodné provádět pravidelnou SEO optimalizaci Vašeho webu.

Rozdíl mezi vyhledávácí a obsahovou sítí​

Inzeráty ve vyhledávací síti se zobrazují nad nebo pod výsledky organického vyhledávání. Zobrazují se tedy ve chvíli, kdy inzerent zadá do vyhledávače konkrétní dotaz a inzeráty jsou spouštěny na základě vybraných klíčových slov. 
Obsahová síť funguje odlišně. Reklamy v obsahové síti jsou umístěny na různých webových portálech, které jsou součásti obsahové sítě. Obsahová síť Googlu je tvořena téměř dvěma miliony webových stránek s různou tématikou, na kterých se mohou obsahové reklamy zobrazit.

Co je dobré sledovat

V PPC kampaních platí. Kdo  neměří, inzeruje na slepo. Proto vždy když se rozhodnete pro PPC reklamy a nejen pro ně, měřte výsledky, ať máte přehled o tom, které kampaně jsou úspěšné a které nikoliv. Měření výsledků a sledování důležitých statistik je základním kamenem úspěšnosti kampaní. Pravidelně kampaň optimalizujte a starejte se o ni. Budete za to odměněni vyšším výkonem kampaně za nižší cenu.

Články na blogu

Zaujali jsme vás? 
Máte zájem o bližší
spolupráci?

Ozvěte se nám a vyřešíme, co je potřeba

Podpora Přihlášení