Propagace na Google ADS

marine

Za 2 roky 4x větší obrat

Během dvou let jsme společnosti Marine Sport pomohli k čtyřnásobnému zvýšení obratu. 

Nástroje

Kampaně ve vyhledávací síti

Kampaně v obsahové síti

Kampaně produktové v Google nákupech

Kampaně na Youtube s videem i bannerem

Oslovíte vaše zákazníky v tu chvíli, kdy vás potřebují a budujete Brand (povědomí)

Co děláme

  • Vytváříme prodejní kampaně
  • Propagujeme značku
  • Promujeme vás přes video

Pro koho tu jsme a jak pracujeme:

- Pro eshopy, který potřebují pomoci s rozjezdem.

- Pro lokální služby a produkty

- Pokryjeme potřeby malých, středních firem a živnostníků.

 

Trocha teorie

Co je PPC reklama

PPC reklama je model internetové reklamy, ve kterém inzerent platí za kliknutí na reklamu. Můžeme se setkat také s modelem, kdy inzerent neplatí za kliknutí, nýbrž za zobrazení reklamy. V rámci PPC můžeme inzerovat například ve vyhledávací či obsahové síti nebo v rámci nákupních kampaní. PPC reklamy patří zpravidla k velmi výkonným typům reklamy, z nichž některé typy reklamy mají téměř okamžitou odezvu. Při výběru konkrétního typu PPC reklam vždy záleží na cíli Vašeho podnikání. Pro dosažení ještě lepších výsledků v rámci PPC kampaní je vhodné provádět pravidelnou SEO optimalizaci Vašeho webu.

Rozdíl mezi vyhledávácí a obsahovou sítí​

Inzeráty ve vyhledávací síti se zobrazují nad nebo pod výsledky organického vyhledávání. Zobrazují se tedy ve chvíli, kdy inzerent zadá do vyhledávače konkrétní dotaz a inzeráty jsou spouštěny na základě vybraných klíčových slov. 
Obsahová síť funguje odlišně. Reklamy v obsahové síti jsou umístěny na různých webových portálech, které jsou součásti obsahové sítě. Obsahová síť Googlu je tvořena téměř dvěma miliony webových stránek s různou tématikou, na kterých se mohou obsahové reklamy zobrazit.

Co je dobré sledovat

V PPC kampaních platí. Kdo  neměří, inzeruje na slepo. Proto vždy když se rozhodnete pro PPC reklamy a nejen pro ně, měřte výsledky, ať máte přehled o tom, které kampaně jsou úspěšné a které nikoliv. Měření výsledků a sledování důležitých statistik je základním kamenem úspěšnosti kampaní. Pravidelně kampaň optimalizujte a starejte se o ni. Budete za to odměněni vyšším výkonem kampaně za nižší cenu.

Články na blogu

Zaujali jsme vás? 
Máte zájem o bližší
spolupráci?

Ozvěte se nám a vyřešíme, co je potřeba

Podpora Přihlášení