Během dvou let jsme společnosti Marine Sport pomohli k čtyřnásobnému zvýšení obratu.
- Pro eshopy, který potřebují pomoci s rozjezdem.
- Pro lokální služby a produkty
- Pokryjeme potřeby malých, středních firem a živnostníků.
PPC reklama je model internetové reklamy, ve kterém inzerent platí za kliknutí na reklamu. Můžeme se setkat také s modelem, kdy inzerent neplatí za kliknutí, nýbrž za zobrazení reklamy. V rámci PPC můžeme inzerovat například ve vyhledávací či obsahové síti nebo v rámci nákupních kampaní. PPC reklamy patří zpravidla k velmi výkonným typům reklamy, z nichž některé typy reklamy mají téměř okamžitou odezvu. Při výběru konkrétního typu PPC reklam vždy záleží na cíli Vašeho podnikání. Pro dosažení ještě lepších výsledků v rámci PPC kampaní je vhodné provádět pravidelnou SEO optimalizaci Vašeho webu.
Inzeráty ve vyhledávací síti se zobrazují nad nebo pod výsledky organického vyhledávání. Zobrazují se tedy ve chvíli, kdy inzerent zadá do vyhledávače konkrétní dotaz a inzeráty jsou spouštěny na základě vybraných klíčových slov.
Obsahová síť funguje odlišně. Reklamy v obsahové síti jsou umístěny na různých webových portálech, které jsou součásti obsahové sítě. Obsahová síť Googlu je tvořena téměř dvěma miliony webových stránek s různou tématikou, na kterých se mohou obsahové reklamy zobrazit.
V PPC kampaních platí. Kdo neměří, inzeruje na slepo. Proto vždy když se rozhodnete pro PPC reklamy a nejen pro ně, měřte výsledky, ať máte přehled o tom, které kampaně jsou úspěšné a které nikoliv. Měření výsledků a sledování důležitých statistik je základním kamenem úspěšnosti kampaní. Pravidelně kampaň optimalizujte a starejte se o ni. Budete za to odměněni vyšším výkonem kampaně za nižší cenu.
Ozvěte se nám a vyřešíme, co je potřeba