Již po sedmé se sešla odborná porota složená ze zástupců AMSP ČR, podnikatelů a partnerů programu, mezi kterými byl i letos Lukáš Barták, výkonný ředitel digitální agentury Webmium.
Vítězným projektem z celkových 64 přihlášených podnikatelských záměrů se stalo Nesnězeno, jehož cílem je zabránit plýtvání jídlem. Přes aplikaci si tak můžete jednoduše koupit přebytečné porce z některých restaurací, což pro planetu znamená značnou úlevu.
„Před necelým rokem jsme se pokusili najít nejjednodušší řešení, kterým ověříme myšlenku a koncept projektu na českém trhu. Založili jsme facebookovou stránku, oslovili první podniky, které následně přebytečná neprodaná jídla nabízely v příspěvcích. Zájemci si je rezervovali komentářem a vyzvedli. Takto jsme za pár měsíců získali přes tisíce fanoušků, první desítky podniků a věděli, že se můžeme pustit do vývoje aplikace. Nyní je do Nesnězeno zapojených 60 tisíc uživatelů, najdete jej ve 300 podnicích v Praze, Brně a Olomouci. Zachránilo se již 20 tisíc porcí, projekt je však stále v počátcích,” říká Michaela Gregorová, spoluzakladatelka Nesnězeno.
Na realizaci tohoto podnikatelského záměru získal projekt od Komerční banky finanční grant ve výši 300 tisíc Kč.
Grantovým programem chce banka spolu s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) usnadnit rozjezd podnikání začínajícím podnikatelům.
Partneři: CEE Attorneys, mezinárodní advokátní kancelář, Webmium digitální agentura, Online fakturace Fakturoid, iPodnikatel.cz – portál (nejen) pro začínající podnikatele, PERFORMIA – www.performia.cz, Stable.cz – domény, webhosting, servery, e-mailing, TECHNOLOGICKÉ CENTRUM Hradec Králové
Mediální partneři: ekonomický deník E15, magazín o obchodu a exportu TRADE NEWS.
CEO ve společnosti Nexum Trilog a Webmium