Specialista klientského servisu
Komunikovat a pomáhat klientům tě baví? Zajímá tě svět online marketingu a máš obchodního ducha? Přidej se k nám.
Pracovní náplň
- Péče o stávající firemní klienty
- Pomoc klientům s online propagací
- Vyhledávání nových obchodních příležitostí
v rámci klientského kmene
- Zpracovávání cenových nabídek
- Pravidelný reporting
Požadujeme
- SŠ/VŠ
- Obchodní dovednosti
- Obecné znalosti principů fungování on-line
marketingu (webových stránek, e-shopů, PPC)
- Zájem o oblast marketingu
- Uživatelská znalost MS Office
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, chuť se
učit
- Dobré komunikační schopnosti
Nabízíme
- možnost naučit se nové věci a posouvat se dál
- veliké, vzdušné, světlé, parádní kanceláře
- výborná dopravní dostupnost (centrum Prahy, u metra Pankrác)
- obídky s příjemnými kolegy (v okolních restauracích opravdu skvěle vaří)
- stravenky (100,-) a v práci pitný režim (dobré kafe, spousta čajů, minerálky, cola…)
- sportovní odreagování (Multisport plně hrazená zaměstnavatelem, možnost přikoupit pro doprovodnou osobu a děti) a různorodé společné akce
- služební notebook a mobilní telefon
- možnost home office, po dohodě flexibilní pracovní doba (ne, nemáme “píchačky”)
- pracovní smlouvu na HPP či externí spolupráci (IČO)